Cosmopolitan

2010-11-16 | 23:22:03 | 0 Kommentarer

En Cosmopolitan damp ner i brevinkastet igår (tidningen då, inte drinken tyvärr)
och då påmindes jag om att jag visst hade beställt en prenumeration! Bara för 3 nummer
visserligen, men ändå! Minns att jag skulle få en locktång också, och något mer som jag har
glömt bort! Sen fick jag sms om att min H&M-beställning har kommit
och är redo att hämtas ut. Farligt att shoppa i förväg alltså!! Men man blir ju positivt
överraskad när man får hem det!


Cosmo back in the days.

Ska snart gå och ta bort sminket och krypa ner i sängen  och läsa tidningen tänkte jag.
Tandborstningen får vänta för jag ska äta godis! Älskar tjejtidningar, löjligt mycket.
Perfekt innan läggdags!




Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: