Bokmal

2010-11-10 | 22:49:57 | 0 Kommentarer

Barnboken (vill kalla det ungdomsbok men tror den är riktad till 10-12-åringar så det blir ju lite fel,
men vill inte säga barnbok heller för det låter som att det är för små barn). ANYWHO! Boken
vi har i uppgift att läsa till nästa vecka för att sedan diskutera, läste jag ut på en halvtimme. Va fan!
Den var ju skitbra! Och lite sorgligt. Grät en skvätt. Verkligen en bra bok tycker jag. Madonna Svensson
heter den. Blev påmind om hur mycket jag älskade att läsa när jag själv var i den åldern. Läste jämt!
Nu på senare år har jag inte läst alls lika mycket, vilket är synd. Men nu är det ingen idé att börja,
har alldeles för mycket att läsa i skolan haha. Men sen ska jag banne mig ta upp läsandet av skönlitteratur!



Ligger i soffan hemma hos Niklas och biter på min torra läppar. Aj. Ett minus med vintern, läpparna
blir fnasiga. Har inget vaselin här heller. Problem, problem. Synd om mig, yes! Haha.
Ska lägga oss snart, längtar efter sängen. Fan vad skönt det är att sova. Speciellt när man är två.



Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: