What do you want from me

2010-05-12 | 11:10:10 | 3 Kommentarer

Min handläggare på DA har fixat ett sommarjobb åt mig :) På Stadium Sportscamp, fritidsgården.
Kan nog blir riktigt kul! Är inte helt 100 på om jag har fått det eller om jag kanske ska få det? xD
För det ringde en kvinna därifrån förut och sa att hon skulle skicka ett brev om mer info och så
och sen att jag kommer att få ett mail om när träffen är. Och så sa hon "för du ska ju vara på fritidsgården",
sååå, antar att jag har fått det :P Det är bara det att jag har ju två inplanerade resor i sommar.. Bokade
och betalda. Mallis och Tyskland. Hoppas det går bra.

Niklas gick precis iväg till körskolan och jag ska chilla lite innan jag ska till Arbetsförmedlingen
kvart i 2. Känns lite onödigt att ens gå dit, jag har liksom Svenska B nu, antagligen ett sommarjobb,
och förhoppningsvis kommer jag in på lärarlinjen i höst. Känns inte som att jag har så mycket där att göra,
och fan vad jag är tacksam över det. Ska bli skönt att få något att göra.

Är på dåligt humör för övrigt, har inte så mycket ork kvar att lägga på saker som ändå inte förändras.
Men vad gör man när någon man bryr sig om håller på att förstöra så mycket för sig själv?
Vänta på att den inser det själv, men att det då kommer vara försent? Jag vet inte.

Kommentarer:


Jess the Mess

2010-05-12 @ 11:39:43

Sv: Jag tror inte gym är något för mig, jag går bara runt där och känner mig som ett fläskberg och så fattar jag aldrig hur maskinerna funkar och vågar inte be om hjälp för det alltid är snygga vältränade killar som ska hjälpa en :P Haha.



Men jag har ju simm-kort så egentligen borde jag bara ge mig fan på att sätta igång med det igen, men hittar bara en massa ursäkter hela tiden..
Mamriellelundstrom

2010-05-12 @ 12:10:07

Du ska vara glad att du fått ett sommarjobb :D

2010-05-12 @ 12:52:32

vi borde ta en fika snart :) eller en second date hihi:D

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: