Underklädeskap och 20 månader

2010-05-08 | 15:23:46 | 0 Kommentarer

Igår när jag och Niklas var på Maxi för att handla mat inför kvällen,
gick vi även in på Lindex, och tur var väl det! Hittade 50-talsinsipirerade underkläder för ynka
69 riksdaler! Hittade en gördel/strumpebandshållare som var to die for! Hade egentligen kostat
129 men kostade nu endast 29! Men det jag blev gladast för och nästan gav ifrån mig ett glädjetjut
när jag såg var ett par svarta frilly panties! Nästan identiska med dessa som vackra Bernie Dexter har på sig:





Har velat ha sånna hur länge som helst och så hittar jag dom för 39 kronor på Lindex istället
för 149! Jag var helt salig på bussen påväg hem. Niklas var rätt glad han med ;)

Niklas är och repar och jag sitter hemma hos honom och ska snart ta en cigg.
Ska göra fruktsallad tills han kommer hem, vi orkade inte göra det igår,
vi var så mätta efter våran lyxmat som bestod av kycklingfilé, potatisgratäng, tzatsiki och sallad.
Anledningen till denna goda middag var för att vi igår firade 20 långa månader tillsammans :)
Gud vad tiden går fort, kommer ihåg våran första månadsdag! Åh, vad härligt livet är ibland.



Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: