Skål!

2010-05-14 | 16:40:08 | 0 Kommentarer

Fyfan vad jag har ont i halsen! Bläää. Sitter hemma hos Sara, vi var på vattengympa i 45 minuter
kl 9 imorse, stolt över oss som pallrade oss upp tidigt imorse för att träna :D Det var riktigt
skönt med vattengympa, men vi kände oss ganska unga då genomsnittsålderna typ var 65 :D
Men det ska vi iallafall lätt göra om :)

I onsdags fyllde Hugo 10 år så jag och Sara drog dit med våra Niklasar.
Vi var hos min Niklas innan och förfestade, spelade Rappakalja (jag vann!) och hade det trevlig.
På Hugo var det mycket folk men grabbarna tröttnade efter en stund så vi skickade hem
dom till Niklas medan vi stannade kvar och dansade fram till stängning :D Grymt kul!
Sen gick även vi hem till Niklas. Våra killer-klackar dödade oss så vi gick barfota hem,
på den blöta. grusiga och kalla Inte något jag rekommenderar. Därav mitt förrvärrade
halsont. Inte något jag rekommenderar. Men det väl lätt den roligaste kvällen på länge :D
Har bilder från nya kameran som kommer upp här när jag orkar.

Nu ska vi snart åka hem till mig och hämta pengar och sen köpa lite bärs på systemet.
Ska ta ytterligare tusen spänn från mitt sparkonto, slösare som jag är. Men vafan, man lever bara en gång.
Ikväll blir det öl- & spelkväll med våra karlar, SKÅL!

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: