Silverland, silverland

2010-05-02 | 12:38:57 | 2 Kommentarer

Ännu en helg avklarad. Fan vad fort det går!
Valborg i fredags, var hemma hos Nicke med massa folk. Skittrevligt :)
Igår kom Sara och Nicke hem hit till Niklas och vi spelade lite kort och drack Captain Morgan
och cola. Mums. Sen drog vi till Jolly och tog några bärs.

Nu ska vi strax gå till Tempo och köpa lite goda saker som vi ska ta med oss
till Folkparken där vi ska träffa våra kära vänner. Jag borde nog skriva S&N eller komma
på något gemensamt namn på dom två, jag nämner dom ju i varje inlägg! Hm. Jag återkommer.

Imorgon har jag nationella prov. BLÄÄ. Gymnasiet all over again.


Roger Pontare -
Silverland <3 Underbar låt, min och Saras favorit! Ska lyssna på den nu!

Kommentarer:


Joanna

2010-05-02 @ 13:19:03

Du får göra som skvallerpressarna tex Brangelina! hahaha
Cherry

2010-05-12 @ 11:06:13

Ja det var ett väldigt bra tips :D Får komma på något bra :D

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: