Minneskonsert

2010-05-15 | 13:24:09 | 0 Kommentarer

Om ett par timmar ska jag, Sara och Niklasarna åka till Skärblacka för att gå på
Bob Marleys Minneskonsert. Mycket folk man känner ska dit så det blir säkert jättetrevligt!
Sol, öl, musik och fina vänner sitter ju aldrig fel.




Sara och Nicke åkte hem nyss, dom sov över här efter öl och spelkvällen.
Fan jag blev rätt full alltså :D Men är ändå inte bakis idag! Vaknade upp vid 5 imorse
och hade så ont i halsen att jag började gråta. Då har man riktigt ont. Tog två
mucoangin men inte ens det hjälpte. Lyckades iallafall somna om igen och när jag vaknade
var det mycket bättre. Har dock ont fortfarande. Tog en till mucoangin nu, hoppas den hjälper.

Niklas lagar köttfärssås och pasta, mumma. Sen ska vi hem till mig och hämta
lite grejer och sen möta upp geeksen och köpa lite mer öl. Sen; BLACKA!

Ha en underbar dag alla fina

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: