Eurovision Song Contest!

2010-05-25 | 17:15:35 | 2 Kommentarer

Snart dags att börja packa och bege sig till gymmet!
Är inte så pepp, men jag ska banne mig dit ändå! Det jobbigaste
är faktiskt att ta sig dit, när man väl är där är det inga problem!

Efter att vi har gymmat ska jag och Sara hem till henne och titta på
semifinal 1 i Eurovision Song Contest! Vi är stora eurovison-nördar! (Dock
inte lika stora fan av den svenska melodifestivalen, Eurovision ska det vara!)
Det kanske man inte trodde om oss ;) Men vi har sett fram emot där här jättelänge :D
Sverige är inte med i den här delfinalen, har inte koll på vilken dag vi är med!
Men det är sånt som märks :D


















Kommentarer:


Jess the Mess

2010-05-25 @ 19:11:46

Jag är också eurovision-nörd, fast jag nöjer mig med helkvällen på lördag :P

2010-05-26 @ 15:32:47

Oouu snygga tjejer!! :D har Sara färgat håret igen?? assnyggt va d iaf :D Jag ser också fram emot ESC, kanske kan vi se finalen tillsammans när den nu går? :D



Pussar överallt

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: