BADA BADA BADA

2010-05-05 | 19:45:27 | 0 Kommentarer

Niklas är snusk :(

Vi har precis varit och badat på badhuset med Sara och Nicke, askul! Jag har i flera år
hatat badhus och inte velat sätta min fot i ett, men fan det är borta nu! I love it.
Förutom duschen osv. Men jaja :D
Vi hade askul :D Åkte rutschkana och lekte kurragömma osv :D
Nu är jag och Niklas hemma hos honom och ska äta revbenspjäll, potatissallad, tzatsiki och
baguette som vi var och köpte på Tempo. Och Ramlösa Mango. Mumma! Man blir riktigt hungrig av att städa.
(Wtf, jag menar ju bada! Tog mig ett par sekunder innan jag såg att jag skrev fel.)

Sitter här med mina nya glasögon, fan vad skönt det är att kunna se normalt! Brukade inte använda
mina gamla, dom var trasiga osv. Men fan vad jag älskar dom här! Dom är svarta med fjärilar på själva
bågen, kick-ass.


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: