Skepp ohoj!

2010-03-30 | 11:20:34 | 1 Kommentarer

Snart ska jag och Niklas börja traska iväg, han ska fortsätta spela in med grabbarna
och jag ska möta Sara. Ska gå in till stan, tur att det är fint väder!
Sara och jag ska träffa Tora (Åsa kunde inte) på en fika, för imorgon åker dom till
Malaysia och är borta i två månader! Kommer sakna dom små liven.
Sen kommer dom hem igen lagom till min födelsedag :D
Och i mitten av juni har dom sin gemensamma 20-årsfest vilket då blir en 40-årsfet
på Hugo :D Niklas och jag blev inbjudna till det igår och längtar redan :D



Det ser ut att bli en kick ass dag idag, solen skiner och jag ska
tamigfan köpa ett par nya solbrillor!

Skepp ohoj!

Kommentarer:


Joanna

2010-03-30 @ 13:40:36

Höhö då fyller jag år ^^

Fast är på festival då! :D

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: