Shopping och chill

2010-03-28 | 17:04:08 | 0 Kommentarer

Blev inget pappa-besök idag, så åkte ner till stan med Martin istället :)
Köpte hårfärg och en ögonskugga från Make Up Store. deras ögonskuggor är svinbra
och räcker skitlänge. Köpte en svart med lite guld i, lovely :)
Sen givk vi hem åt och lite och följde sen med mamma och mormor till Maxi.
Där köpte jag en bikini :D :D Överdel bara, trosor har jag flera stycken så det är inget akut.
Var bara tvungen att ha den här bikinin, skitsnygg färg och skitsnygg passform :)
Måste köpa på mig ett par bikinis till Mallorca. Gud vad jag längtar. 3 månader kvar!

Idag blir det en chilldag. Niklas är i studion och jag är hemma. Ska äta vindruvor och ta ett bad.
Men först ska jag träna med mina gummiband! Var alldeles för länge sen jag gjorde det.
Är riktigt sugen på att sola också, kanske gör det ikväll.. Eller så får jag nöja mig med B.U.S!


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: