Retro Dance Freak

2010-03-29 | 14:03:05 | 0 Kommentarer

Blev en sväng på stan idag, dock inte så mycket shopping. Bara ett hårspray.
Måste försöka hålla i pengarna lite, även fast det tar emot. Hehe.
Sitter och äter dagens frukost/lunch: vaniljyoghurt och flingor. Visste inte vad jag skulle
äta idag så jag köpte med mig yoghurt hem, orkar inte ställa mig och laga mat.

När jag har ätit upp ska jag träna med mina gummiband framför tv:n :)
Går skitlätt att träna om man har något annat att göra under tiden!
Tycker faktiskt att det är riktigt kul :) Nästa månad har jag bestämt att jag ska köpa
gymkort! Måste måste måste. Får inte skjuta upp det mer nu!
Ska börja träna på badhuset, min bror och hans flickvän tränar där så då
får jag lite sällskap :) Plus att jag kan simma!! Asbra träning.

Ikväll ska jag leka med Sara rara. Ska gå till bibban en sväng så
jag kan låna böcker. Måste börja läsa nu om jag ska hinna med
bokrecensionerna jag har att göra.

Nu ska jag ta en cigg innan jag sätter igång med träningen, heja.

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: