Ny blogg?

2010-03-28 | 23:06:58 | 1 Kommentarer

Niklas ska snart göra en helt ny bloggdesign åt mig,
men jag funderar på att göra en ny blogg som han kan fixa.
Så får den här vara kvar som ett minne som jag kan gå tillbaka
och läsa i då och då. Kan vara kul med en nystart. Har ändå haft den här bloggen i circus
2 år. Inte för att man måste byta blogg, men den här bloggen känns mer som en personlig dagbok.
Jag vill ha nytt nytt nytt! :)
Får se hur jag gör, men det lutar nog åt att det blir en ny :)

Hamnade hemma hos Niklas ikväll igen, vi har precis ätit rostade mackor.
Mitt busskort gick ut igår så imorgon får jag ta en promenad hem,
men det kan jag behöva! :)

Jag är röksugen, men har inga cigg kvar.
Och Niklas är för trött för att följa med mig till Statoil och köpa.
Jag får väl försöka stå ut, eller försöka övertala honom!

Kommentarer:


Joanna

2010-03-29 @ 21:16:48

Skaffa på Wordpress, det äger!

Du kan göra så mycket mer och tidsinställa inlägg osv, skit nice! :DDD Jag har också bara kvar min gamla blögg som minne :D

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: