Lyckad helg!

2010-03-01 | 14:01:36 | 0 Kommentarer

Haha, blir alltid så att jag inte bloggar på hela helgen, har alltid fullt upp!
Sov hos Sara från torsdag-lördag, fixade inför hennes födelsedagsmiddag/förfest med 50-tals tema :D
Bakade typ 6 olika sorters kakor och morotskaka till efterrätt. Som vanligt var vi ute i sista sekunden
med att börja med maten, så vi fick stressa som fan :D Gästerna skulle komma vid 6 och vi
var klara med smink och hår halv 6.. Haha. Men det blev lyckat ändå! Vi åt middag, bjöd på vin
till maten, spelade ölspel och någonstans där blev jag alldeles för full :D Pata bjöd in oss
till förfest för stammisar på Hugo som vid halv 10 så vi drog med oss gästerna (vi var ju bara 6 pers)
och drog dit och åt asgoda kycklingspett. Vid 11 mådde jag rätt crappy och var trött (vi hade inte sovit så mycket)
och ville hem. Niklas som hade haft spelning i Karlskrona dagen innan var också rätt sliten så vi ringde
pappa och åkte hem. Men blev ändå en lyckad kväll, även fast den sluta tidigt! :D
Finns massa bilder i Saras kamera som kommer upp här senare.

Nu är jag precis hemkommen från skolan, har precis börjat med antiken. Så ska plugga lite snart.
Och städa mitt rum.. Det behövs verkligen!! Sen får vi se vad som händer. Bada ska jag göra med.
Nu ska jag iallafall titta på Melodifestivalen på Svt Play! Anna Bergendahl var ju tydligen asbra, så måste se det.

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: