Hemmakväll

2010-03-05 | 19:14:24 | 0 Kommentarer

Underbara fredag. Och jag är hemma! Själv! Ovanligt, men skönt :)
Ska fortsätta fixa med rummet, rensa garderoben, jobbigt..
Är nöjd med nya möbleringen iallafall!
Idag har jag varit i skolan, varit på stan med Niklas och sen gick vi hem till
Sara och hjälpte henne och hennes mamma att flytta. Nicke hjälpte till också.
Dom ska bara flytta en våning ner, så det ser exakt likadant ut förutom
att den här lägenheten är mycket fräschare! Snyggare kök, snyggare tapeter osv.
Sen åkte Niklas och repade och jag stannade kvar en stund tills Sara och Nicke skulle hem
till Nickes place. Och nu sitter jag här och har precis ätit en sallad och bakad potatis som jag gjorde,
aaalldeles själv. Haha. Mamma är hos mormor och morfar så jag kan ha musik på högsta volym
utan att störa :-)


Ingen öl i glaset ikväll, men jag skålar ändå med mineralvatten!

Ska nog bada snart, pyssla om mig själv lite granna. Och sen rummet då.
När Niklas var i Stockholm med klassen köpte han en Cosmopolitan till mig (tidningen alltså)
han vet att jag älskar att läsa tjejtidningar, köper typ en tidning i veckan :D
Borde fan börja prenumerera!

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: