Uppe med tuppen

2010-06-14 | 08:41:42 | 0 Kommentarer

Gick upp för en liten stund sen. Har bestämt mig för att försöka gå upp
runt 8 på vardagarna. Känns skönt att inte sova bort dagarna, hinner med mer
då och jag känner mig mycket mer effektiv då! Hinner med att träna på dagarna då
också :) Martin kom precis hem ifrån Bella som börjar jobba kl 9,
så vi ska gå ett varv runt strömmen! Sen hem och äta frukost. Ska även svänga förbi Komvux.
Känns som att jag inte kommer att dra till gymmet idag, men då har jag fått träning iallafall!
Ska sätta mig ner och göra ett gymschema ikväll.

Drömde att vi åkte till Mallis och att jag inte hann att packa så kastade
bara ner till random grejer i väskan och glömde såklart massor. Äkta resfeber-dröm!
Imorgon är det två veckor kvar!!

 


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: