Studenten är över

2010-06-13 | 18:19:11 | 0 Kommentarer

Nu är studenten över. Har festat som om det vore min egen, underbart.
Har massa bilder att ladda upp, kanske gör det ikväll. Niklas börjar provjobba i Finspång
imorgon, som plattläggare tillsammans med den där snubben han lunchade med.
Så Niklas ska sova hos sin farmor och farfar tills på onsdag, så jag får sova ensam tills dess!
Kommer ha mycket fritid med andra ord, haha. Men vi ska ses en sväng imorgon kväll iallafall!

Imorgon har jag några ärenden att göra. Hämta mitt betyg, lämna tillbaka böcker osv.
Ska även gymma också, ska försöka hinna med det på dagen för annars hinner jag inte träffa Niklas.
Första gången jag gymmar själv, får se hur det går!

Snart ska jag och mamma skjutsa hem Martin och hans flickvän Bella hem till henne i Svärtinge.
Martin har köpt en bil men har inte tagit körkoret än så mamma lånar den, hon är överlycklig! :D
Och hon ville ha sällskap hem i bilen så då ställer jag upp! Ska svänga förbi Sara och hämta min
hårfärg också, mitt hår behöver verkligen färgas!

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: