Best job evööör

2010-06-16 | 07:31:10 | 2 Kommentarer

Efter ett telefonsamtal med min babe igårkväll blev jag genast på bra humör igen.
Det hjälper alltid. Inatt får vi äntligen sova ihop, wihooo. Längtar :)
Om en timme ska jag åka till jobbet, och vet ni vad? Jag ser fram emot det!
Hur ofta händer det liksom, att man tycker det ska bli kul att jobba? :D
Det här jobbet är verkligen perfekt. Inga långa arbetspass, tjänar 95 spänn i timmen,
110 med semesterersättning. Sen är det OB också, bra OB. Det är bara den här första veckan
som vi måste ta med oss mat, när barnen kommer får vi äta i matsalen. Det är inget stillasittande
jobb för fem öre, vi får vara både ute och inne. Igår målade vi bänkar, slängde flera containrar med
skräp (och det var kul!), monterade ihop kick-bikes, och packade upp spel och så vidare.
På fredag ska vi få testa PS, Wii, studsmattor och allt annat kul som barnen ska få leka med,
och vi får betalt för det! :D Hur nice är inte det? Eftersom att jobbet egentligen är för yngre ungdomar
är det inte lika seriöst, dom säger till oss när vi ska äta (istället för att hålla på och stämpla ut och in.
Åhhhh vad jag älskar det här jobbet :D På lördag kommer kidsen!

Funderar på att dra till gymmet efter jobbet, inte för att jag inte får någon träning på jobbet,
för det får jag! Haha. Har träningsvärk i armarna. Soooft. Men måste ju utnyttja gymkortet liksom.
Får se hur trött jag är :) Somnade som en stock igår. Vaknade vid sex när klockan ringde och var
helt virrig och trodde att jag hade försovit mig.

Nu ska jag sminka mig lite och dricka pucko. Mumma

Kommentarer:


Rasmus

2010-06-16 @ 09:38:19

åh! härligt att du trivs :D
Jess the Mess

2010-06-16 @ 13:38:58

Vad avis jag blir, jag vill också ha ett roligt jobb <3 Eller ett jobb över huvud taget :P Haha.

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: