Work work work

2010-07-13 | 14:45:37 | 0 Kommentarer

Var helt underbart skönt igår på landet. 27 grader i vattnet!
Tog precis en kall dusch, inte riktigt samma sak.. Om en halvtimme ska jag ta bussen till jobbet.
Inte så jättepepp på det men det är ju pengar. Har bara 10 arbetsdagar kvar, lika bra att kämpa på.
Kom precis på att jag inte ätit någonting idag, kanske bäst att göra.. Dock får vi mat på jobbet,
men borde ändå äta något litet innan.

På lördag är jag ledig hela dagen, oh vad skönt det ska bli. Imorgon jobbar jag 11:30-22:00..
Fokus på pengarna! Ska bli skönt att få vara ledig 3 veckor i augusti innan skolan drar igång.
Då ska jag hitta på massa kul!

Nu ska jag fixa mig lite och äta något.


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: