I Tüskland

2010-07-22 | 18:50:09 | 2 Kommentarer

Resan gick bra och vi lever loppan och Niklas är snyggast som vanligt. Sitter just nu ute i trädgarden med en öl i ena handen och en cigarett i den andra. Men blir lite svart att skriva sa maste ju växla mellan mina laster
lite för att kunna blogga! Snart ska vi grilla steaks och äta tills vi spricker. Vi blir sa bortslämda här med all god mat! Och ölen ska vi inte ens prata om, är det nagot tyskar kan, sa är det öl!
Och skor!!! Köpte världens snyggaste skor förut, för ynka 130 spänn! Leopard och skyhöga, oh I love.
Bilder kommer, självklart.

Vi hittade en vuvuzuela men Niklas vet inte hur man gör men jag kunde pa första försöket :D
Dom är jobbiga som fan men roliga när man själv blaser i dom!

Nu är jag sa kissnödig efter ölen att jag maste springa iväg pa toan.
Imorgon blir det tatuering, och självklart Joanna kommer det bade bilder och
uppdateringar om hur ont det gjorde! :D Imorgon förlorar jag min tatueringsoskuld i Holland!

Prost! (Skál!)

Kommentarer:


Joanna

2010-07-23 @ 06:57:13

Hehe bra! :D
Jakobandrine

2011-01-13 @ 17:03:09

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: