Hemma

2010-07-07 | 11:13:46 | 1 Kommentarer

Igårkväll kom vi hem. Skönt att vara hemma men längtar redan tillbaka.
Har verkligen varit en drömresa. Poolen några meter från vårt hotell, vackert blått hav
(också nära), åkt storbåt, bufféfrukost varje morgon, all inclusive (har nog provat alla drinkar dom hade),
världens bästa släkt, Martin fyllde 18 och helt enkelt en perfekt resa. Jag är en pepparkaka!
WIHO! Slänger upp bilder så fort som möjligt!

Och vet ni vad? JAG VÅGADE BADA I HAVET! Till och med när vi var ute på havet, inte
bara vid stranden alltså! Har för er som inte vet stor fobi för hajar (egentligen allt som har med hav
att göra) så hade från början inte ens tänkt doppa tårna. Men, det såg så lockande ut,
så efter lite tvekan, ångest och även några tårar som sprang jag i! Och åh vad härligt det var.
Är stolt över mig själv!

Hade köpt en Captain Morgan som tyvärr inte klarade resan så hade
sprit på hela min packning. Fail. Dock så packade jag därmed upp allting ur väskan
vilket jag INTE skulle gjort förrän typ på söndag om olyckan inte hade inträfat.
Det tråkiga var att Niklas skulle få just den flaskan! Mina 3 klarade sig oskadda!
En Absolut Vodka, en Baccardi Grand Melon och en Malibú kokos. PARTY!

Idag ska jag vila upp mig innan jag börjar jobba imorgon. Niklas och jag firar 22 holy fucking
månader idag också! Börjar närma sig två år med andra ord. Coolt.

Kommentarer:


Jess the Mess

2010-07-14 @ 00:50:14

Duktigt av dig att du badade <3

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: