Deutschland

2010-07-21 | 08:13:43 | 1 Kommentarer

Mitt i allt hostande ska jag och Niklas åka till Tyskland! Planet går kl 12
så kl 9 kommer lillebror och hans flickvän och hämtar oss för att skjutsa oss
till Skavsta :) Ska bli kul att åka ut och resa igen! Det blir tredje gången för mig i Tyskland
och som vanligt ska vi hälsa på Niklas mamma och hennes man :) Vi har alltid så
kul där och blir jämt så bortskämda, I like! Det kommer bli lite turistande, shopping
(Jag har köpt skor varje gång där och har inga planer på att bryta trenden!), god mat,
umgås med roliga människor och kanske bäst av allt: på fredag åker vi över till
Holland för då ska både jag och Niklas tatuera oss! Spännande!
Växlade in 4500 spänn i euro och var lite rädd för att bli rånad på stan!
Självklart ska vi köpa sprit också, första gången vi inte behöver vara rädda
för att bli stoppade i tullen, jag är ju 20 nu!

Ses igen på söndag, om jag inte uppdaterar nere i Tyskland :)


Kommentarer:


Joanna

2010-07-21 @ 22:44:44

Ha det så roligt nu!Och så får du uppdatera om det gjorde ont eller inte! OCH bild vill jag se också :D

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: