Dagarna som gått

2010-07-29 | 10:31:53 | 0 Kommentarer

Kom hem från Tyskland i söndags och har pysslat med lite olika saker sen dess;
avslutning på jobbet, Söderköping och Smultronstället med Niklas, Sara och Nicke och igår
blev det förfest här hemma med ovanstående och min bror och hans kompisar.
Min bror fylde nyligen 18 så det var hans första gång på krogen! Sjävklart blev det Hugo.

Imorgon åker jag och min syster till vår kusin med familj i Örebro och sover
över en natt. Lite trevligt sådär :) På måndag blir det Liseberg med Niklas, Martin och Bella.
Pepp!

Är inte direkt bakis, bara lite sliten men Niklas stackarn ligger i min säng och mår dåligt.
Ska gå in och kolla till honom nu. Han ska bjuda mig på pizza sen, wiho!

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: