Rockan!

2010-01-30 | 19:05:31 | 0 Kommentarer


Fidde och min babe


Färgade Saras hår i torsdags, supersnyggt if you ask me!

Jag var happygirl_90


<3


Fooolk


Naw :)


Glada tjejor :D


Säääxi


Vevan, jag och Sara :) Hellz yes!

Igår blev det fest som heter duga! Tobbe & Happy Mike hade födelsedagsfest
på Rockan och Nickes band spelade. Blev vin till förbannelse för min del
som slutade i spya till förbannelse :D Hade tur som hade min baby med mig som var
nykter och kunde ta hand om mig. Så söt. När vi åkte hem och var tvungna
att gå en bit från busshållplatsen hem till Niklas i den jävla kylan
fick Niklas typ leda mig hem och så fick han mig att sjunga visor för att inte tänka på kylan,
visst är han rar min karl?
Jag hade iallafall grymt kul med finfina vänner! :)

Bilderna är snodda från Malin :)

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: