Oopsie Daisy

2010-01-27 | 12:16:35 | 0 Kommentarer

När min bror och hans flickvän kom hem för en stund sen
upptäckte vi att han hade råkat låsa säkerhetslåset när han gick till skolan imorse.
Säkerthetslåset som man bara kan öpnna utifrån.. Var tur för mig att hans sista lektion
blivit inställd så han kunde komma hem nu. Innan jag ska till Arbetsförmedlingen! :P
Hade blivit lite jobbigt annars. Har blivit innelåst förut, inte kul.

Sitter och gör iordning mig, ska gå om en halvtimme typ. Vill vara i tid, ska vara där 13:15
men det är en liten bit att gå + att det snöar till förbannelse. Kanske inte går lika fort då.
Åh vill inte gå ut i det här vädret! Har knappt några skor att ha, mina bästa vinterskor
gick sönder första dagen i Sundsvall och mina andra är allmänt slitna.
Som tur är ska jag få ett par nya av mamma på fredag, skönt!

I eftermiddag ska jag träffa min barndomsvän Jessi Persi. Trevligt! :)
Ska gå på stan sen sväng, då kan jag kanske hitta ett par skor att köpa på fredag.
Vore kul att dra till Hugo ikväll, vår favorit DJ Pata fyller ju år idag!
Men Hugo har öppet imorgon med en massa roliga saker för stammisar också,
men är nog mer pepp på idag isåfall :) Annars blir det hemmamys med Niklas,
det är ju trevligt det också.

Nu ska jag fixa håret och klä på mig.


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: