Myskväll

2010-01-20 | 20:36:36 | 2 Kommentarer

Sitter hemma hos baby boy och han sitter i soffan och spelar gitarr och sjunger
för mig, så gullig :) Vi var nyss på Tempo och köpte lite snask till kvällen.
Gurka, morötter, dipp och pepsi = en perfekt myskväll. Vi ska se Funny People
med bla Adam Sandler, tror att den är riktigt rolig! Sen lär det väl bli x antal avsnitt
av How I met your mother :D Niklas är ledig imorgon så jag får leka med honom hela dagen imorgon,
yey. På kvällen blir det filmkväll med söttjejerna. Niklas och bandet har spelning i Stockholm på fredag,
får se vad lilla jag hittar på då! Vore sjukt kul att se dom i Stockholm, men min ekonomi är rätt sugig
just nu så det får bli någon annan gång.



Kvällen till ära bjuder jag på en muppbild :D Niklas gjorde en liten luring
och fick mig att tro att han bara tog kort på sig själv - men icke!
Och ja, jag är naken.

:D

Kommentarer:


Kittie

2010-01-20 @ 20:44:19

Muppbild och muppbild. Tycker det är kul att du kan bjuda på dig själv och inte bara visa snygga bilder hela tiden! Nu låter det som jag tycker du är ful på bilden, men du vet att jag tycker du är den finaste tjejen i hela världen! Men jag tror du fattar vad jag menar! :P

Den här bilden visar ju bara att du jämt ser bra ut! :D



Haha, jag låter som värsta stalkern som är kär i dig ;D hahaha xD

Cherry

2010-01-20 @ 20:45:56

Haha naw vad söt! :'D Jag menade inte att jag var ful, menade att det var en rolig bild :D Muppbild som i ful är ju den bilden när jag har dina trosor på skallen men den ska också upp vill jag lova!



Och du, jag VET ju att du är kär i mig!

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: