Myskväll med min bästa

2010-01-30 | 19:31:25 | 0 Kommentarer

Sitter hemma hos Niklas och är nybadad. Har plockat och städat lite,
ska snart fixa mig lite. Bakfyllan börjar släppa och jag är riktigt sugen på mat!
Vi ska göra kyckling i pitabröd lite senare, gott! Sen blir det nog lite
godis och chips till filmmyset! The Number 23 är på tv ikväll,
riktigt bra är den! Så den ska vi se :)
At the moment är Niklas på Världens med Alex och Oskar och pratar bandgrejer.
Hoppas han kommer hem snart! Annars blir jag nog lite bored!

Niklas är en riktig lustigkurre han:
- Vet du varför jag älskar dig? För att du är så snygg utan smink!
Sen började vi asgarva :D
Jag älskar att ligga i sängen och prata och brista ut i gapskratt med
den grabben, finns ingen härligare känsla!

Några fler bilder från igår som jag hittade i mobilen:






Niklas klättrade på all bråte för att kunna nå denna affisch han suktat efter.
Jag stod och peppade och var moraliskt stöd :D

Nu ska jag dricka ett glas vatten och börja fixa mig.
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: