Home sweet home

2010-01-19 | 13:41:13 | 0 Kommentarer

Kom hem från Sundsvall igår, och fan vad roligt vi har haft!
5 tjejer i ett studentrum på typ 22 kvadrat, yeah.
Har kollar på Förhäxad till förbannelse.
Orkar inte skriva om allt nu men det kommer! :)

Sitter hemma hos Niklas just nu. Har saknat honom :)
Igår kväll låg vi i sängen och åt apelsin och choklad och kollade
på flera avsnitt av How I met your mother, så jävla bra är det :D

Den här veckan måste jag ta tag i lite grejer,
vill verkligen ha ett jooobb. Samtidigt så ska jag ju börja plugga
den 8 februari, dock bara ett ämne, men måste ändå få ett jobb där
dom har överseende med att jag går i skolan. Förhoppningsvis får jag
även jobba där i sommar ock sen jobba extra när jag läser till lärare i höst.
Så är iallafall planen. Och så ska jag flytta hemifrån.
Allt hänger egentligen på det där med lärarutbildningen.
Kommer jag in där, flyttar jag hemifrån. Då har jag iallafall en garanterad
inkomst varje månad men vore bra med ett extrajobb också. Åh vad jag vill.

Ska nog ta ett bad snart och vänta på att baby kommer hem. Min lillebror kom hit en sväng
för han ville att jag skulle följa med honom till McDonalds. Sen följde han med upp en sväng
och han kanske ska köpa Niklas förstärkare. Vi såg lite på The Reef, en tecknad film om en fisk.
Typ som Hitta Nemo.

Får se om jag orkar pallra mig ut och röka. Får nog bli balkongen.


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: