Hold on to me

2010-01-05 | 12:48:42 | 1 Kommentarer

Sitter hemma hos Niklas. Han är nu i Stockholm och tatuerar sig :D
Ska bli färg på den han gjorde på sin födelsedag, kommer bli skitnice :)
Jag gick och la mig igen när han åkte och för en timme sen ringde Sara och väckte mig
den lilla busfian.

Funderar på vad jag ska göra nu. Antingen tar jag ett bad + tvättar håret,
eller så går jag till Statoil och köper cigg först. Borde gå till Statoil först.
Men vill egentligen inte gå ut eftersom det är svinkallt ute!
Igår när jag gick ut låg det på nollan, så då tänkte jag att då kunde jag ta min skinnjacka,
men självklart är det typ -15 nu.. Aja, det är ju inte så långt till Statoil.

I lördags möblerade Niklas om sitt rum (jag hjälpte till pyttelite :D), det blev skitbra!
Har jag nämnt förresten att jag kom in på Svenska B?
Ska dit på torsdag eller fredag och anmäla mig, börjar den 8 februari
och slutar 2 juni. Ska bli skönt att känna att man gör något vettigt fyra dagar i veckan.
Ett jobb på det också och jag är nöjd.



Hold on to me

Kommentarer:


Linnéa

2010-01-05 @ 12:52:51

Sv: varsegod! :D

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: