Helgen

2010-01-25 | 15:51:31 | 1 Kommentarer

Blev en lyckad helg må jag säga!

I fredags hade Niklas spelning i Stockholm så jag och Sara åkte hem till Nicke och gjorde pizza.
Sen gick vi till DD där Eve, Malin och KH befann sig. Drack och hade det trevligt
och DD sjöng och spelade gitarr och munspel, han spelade en låt han gjort till Eve
den var så fin :') Vid typ halv 3 kom vi hem till Nicke och somnade typ på dirren.
Hann med lite fyllekäk innan dock!

På lördagsförmiddagen skulle Nicke spela in en musikvideo med bandet så jag och Sara tog 11-bussen hem.
Då ringde även Nellie som hon brukar och berättade att hon hade spytt i bilen. Niiice.
Jag och Sara åkte hem till mig och delade på en kebabpizza, yummi. Sen fick vi ett ryck och
tog ut alla mina kläder ur min garderob och vek ihop dom fint och la in dom igen :D Haha det behövdes faktiskt!
Sen rensade vi även mina lådor under sängen :D På kvällen drog vi hem till Niklas och förfestade med
Nicke, DD, Eve och Bränna :) Niklas började fläta mitt hår och då ville killarna lära sig, så Niklas flätade
Brännas hår :D Bränna ville att jag och Sara skulle göra två fina flätor på honom men han gick inte med på
vårat villkor att han skulle ha så på krogen :D
Vid 10 gick vi ut till spårvagnen för att åka till Hugo. Den var försenad som fan så vi hoppade på
den som kom från andra hållet för att åka till ändhållplatsen. När vi gick av där fick vi springa
till bussen som hade ersatt spårvagnen. Vi klarade det utan att halka!

På Hugo var Emily och Frida DJ:s och dom spelade bra musik som vanligt :) Hade inga cash men fick
öl av mina snälla pojkvän. Som slängde upp mig på axeln och bar runt mig ute på terassen!
Tokstolle. Var världens jävla kö vid garderoben när vi skulle hem. Men vi kom fram till slut.
DD och Eve som också skulle också sova hos Niklas men vi gick i förväg. Min pappa jobbade
inte den natten så vi fick gå, inte så nice.

Igår åkte jag och Niklas hem till mig på kvällen och gjorde tacopaj, muuuuuums.
Sen såg vi på Galen i Kärlek och åt knäck och hade det mysigt i sängen.
Blev ingen skola för Niklas idag så vi tog sovmorgon. Nu har han åkt hem
men ska till honom om några timmar igen :) Då ska vi laga mat och baka sockerkaka.

Har sökt jobb idag också. Alltid något. Imorgon ska jag till pappa och på onsdag
ska jag till Arbetsförmedlingen.

Nu ska jag se på tv och göra iordning mig,
Ciao!


Kommentarer:


Joanna

2010-01-25 @ 18:29:01

Fan det blev inget Hugos, allting sket sig :/

Men men, vi ses ju andra gånger ;]

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: