He only loves those things because he loves to see them break

2010-01-13 | 11:00:47 | 0 Kommentarer

Har precis varit på informationsmöte på Komvux. Huhu var svårt att hålla mig för
skratt ibland för personerna som skulle prata var så muppiga, speciellt bibliotekarierna,
haha gud. Svinkallt var det i aulan också, och ännu kallare när jag kom ut. Burr.

Ska ner på stan med lillebror en sväng, måste ha fått mina pengar!
Dör annars. Baaajs. Ikväll ska jag och Sara åka till Maxi och köpa lite krejer
som vi ska ha med till Sundsvall. Fan vad jag är pepp! Trängas i en liten lägenhet
med mina favorittjejer, kan det bli bättre? :D Party party. Men ikväll blir det bara mys
och tjejsnack. Härligt!

Ikväll kommer en liten tönt som heter Niklas hit och ska sova här. Kommer sakna
honom, så får mysa så det räcker i flera dagar! Och han skulle köpa en present till mig
idag också, så söt :)

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: