Freaks in uniforms

2010-01-28 | 14:59:33 | 0 Kommentarer

Trevlig kväll på Hugo igår! Vi beställde två shot-kannor,
så blev sammanlagt 8 shots var :D Så jävla gott, speciellt passionsfrukt, yum!
Blev lite öl också. Men shotsen är ju inte det starkaste direkt så blev inte packad :)
Fick skjuts hem av pappa, så det var skönt.

Niklas och jag vaknade rätt skapligt idag, halv 11 ungefär,
låg i sängen ett tag och myste, sen tjatade Niklas
på frukost så då var jag tvungen att pallra mig upp.
Vi gjorde även lax&pasta-sallad förut, blev jättegott! :D
Och nyttigt. Blev jättemycket över också haha.
Niklas åkte hem nyss och skulle fixa lite grejer,
sen ska vi ses på stan och kolla lite, Musikbörsen bland annat.
Sen åker Niklasarna till Finspång och då ska jag och Sara leka.
Ska bland annat färga hennes hår mörkbrunt!
Det röda går ur hela tiden.

Nu måste jag fixa mig!
Ciao!


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: