Lördag

2010-02-13 | 11:21:30 | 0 Kommentarer

Mmm, underbara lördag! Sitter hemma hos Niklas och ska snart äta
äggmacka, mums. Vi vaknade vid 10 men låg i sängen och läste tidningen respektive
bok en timme. En riktig mysmorgon helt enkelt.
Köpte en jättefin blus och hårfärg igår, så Niklas ska hjälpa mig att färga håret sen,
är så svårt att se om det blir jämnt, speciellt jag som har så långt hår och egentligen
skulle behöva två flaskor, ehe. Jag behöver verkigen färga håret så det ska bli skööönt!

Ikväll blir det fest för Nicke hemma hos Sara, grabben fyller år på tisdag! :)
Så jag, Niklas, DD, Eve och KH och självklart Sara och Nicke dårå :)
Hm tror det var alla, Bränna skulle till sin syrra. Per var pank.
Lycke och EK skulle festa på eget håll. Men då blir det desto mer tårta åt oss! :D

Nu ropar Niklas att jag måste komma och äta, så tjing tjing!

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: