jobb

2010-02-15 | 16:53:32 | 2 Kommentarer

Helgen är slut och det är tillbaka till skolan igen. Och jobb.
Hade iallafall en askul helg med fina vänner och världens bästa pojkvän! :D
Festen i lördags blev lyckad och igår blev det mys på alla hjärtans dag med Niklas.

Om ett litet tag ska jag ta bussen ner till jobbet. Det känns faktiskt rätt
surt att åka till ett jobb, men inte få ett öre betalt förrän vi börjar sälja.
OM vi säljer något! Så ja, vi sitter där och får en massa information om Tele2
bredband och fast telefoni inproppat i skallen och sitter och skriver 8 A4-papper
medan coachen går igenom allt på OH. Men vi får inte en spänn.
Tänk om jag suger på telefonförsäljning och inte får sålt ett skit,
fan vad jag kommer ångra allt då. Mormor är jätteupprörd över att vi inte
har någon fast lön och vill skriva till tidningen :P Men det är så det är..
Finns inte så mycket att göra. Jag fortsätter iallafall att söka jobb och hoppas
att jag får något annat.
Tur att det är skitschysst folk där och att cheferna är bra.
Annars skulle det kännas rätt bajsigt
Synd bara att det bara är jag och en till kille som är kvar
av alla vi 5 som började utbildningen i torsdags, haha. Får se
om dom andra kommer idag, var trevliga människor!
.
Aja, har iallafall något att göra om dagarna, har fullt upp hela tiden nu typ =)
But I like it. Än så länge iallafall, haha.. Har läxa tills imorgon som jag måste hinna göra.
Läsa en text och svara på lite frågor. Går nog bra,
Fick jättebra resultat på testet vi fick förra veckan där lärarna skulle se hur vi låg till
i svenskan, så det känns skönt.

Nu ska jag fixa till mig lite, ciao!

Kommentarer:


Joanna

2010-02-15 @ 17:25:39

är det communitel? :>
Joanna

2010-02-16 @ 17:57:35

ett skit företag som fanns förr, ingenting stämmde på det där stället :P, så om du hade jobbat där hade det varit bad bad :D

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: