oh, keep me on your mind

2010-02-08 | 20:32:29 | 1 Kommentarer

Idag var min första dag i skolan. Ska läsa upp Svenska B, vilket jag
tycker känns ganska bra eftersom svenska var mitt favoritämne.
Iallafall, det känns skönt att komma igång och ha något att göra om dagarna,
och lärarna var jättetrevliga. Ska satsa järnet på det här nu.
Och förutom skolan så har jag även fått jobb! :D Intervjun
gick uppenbarligen så bra som jag trodde, yeah!
På torsdag börjar iallafall utbildningen.

Min tunga gör skitont, gör ont att prata. Blää. Har något som heter afte,
stora, gula blåsor. Men dom är inte utåtstående eller vad man ska säga,
som en gul stor fläck. Fick det första gången för typ 5 år sen,
och då fick jag det varje gång innan jag blev sjuk.
Ibland hade jag så ont att jag inte kunde sova.
har ett bedövningsliknande medel som mamma fick på sin kurs i Stockholm
(hon är tandsköterska) så det hjälper lite.

Igår firade jag och Niklas 17 månader, gud vad tiden går fort :)
Vi gick till Statoil och köpte lite godis och Zingo och hade det mysigt framför tv:n :)
Imorse var jag på DA och efter det kom Niklas hem till mig och vi lagade
lax och potatismos, hemmagjort såklart, med vitlökssås till, skitgott blev det!
Sen gick vi båda till skolan (gud vad konstigt det känns att skriva så :D)
och efter det träffades vi igen och gick på stan och tog en fika :) Sen åkte
korven till Finspång och jag åkte hem till Sara och lekte med henne och Nicke
en sväng.

Ska nog ta och ringa Niklas och fråga när han kommer hit, längtar :)
Nästa månad har vi varit tillsammans i 1 & ½ år, det känns helt underbart.
Blir pirrig när jag tänker på det!

Jag älskar att ha fjärilar i magen, jag älskar att ligga och gapskratta i sängen med dig sent på kvällarna,
jag älskar att du kallar mig räkan, jag älskar att du kommer på sånger om min rumpa,
jag älskar leendet som smyger sig fram på mina läppar när du håller om mig i sömnen,
jag älskar att sitta i ditt knä framför datorn, jag älskar att du älskar att dra undan mitt hår
och kyssa min nacke. Jag älskar att vara din. Forever, remember?


Kommentarer:


Anonym

2010-02-08 @ 21:23:46

underbar känsla :D

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: