Home alone

2010-02-05 | 12:50:13 | 1 Kommentarer

Det är helt knäpptyst hemma, är ensam. Skönt :)
Niklas åkte hem för en stund sen, han ska till Stockholm med Bränna & DD
och kommer hem på söndag. Kommer sakna pysen!
Vi hade mysigaste kvällen igår och åt massa chilinötter och skrattade i sängen.
Just ja! Nu kom jag ju på, när han skulle gå till spårvagnen
och jag skulle till Konsum pussades vi hejdå och så sa han att
jag skulle kolla under skrivbordsunderlägget här vid datorn :D
Awwwwwww. Var en liten lapp:

Till Amanda (på ena sidan)
(och på den andra:)
Hej Amanda! Som du precis såg så ligger den här lappen här. 
Jag ville bara säga att jag älskar dig såhär ------>                                <3                              <--------
mycket!
/Din Niklas!

Haha gud vad söt han är den där grabben! Måste smsa honom strax :')
Måste även gå till mormor snart och hämta min fina, ehm.. sitter jämt en kvart och tänker
på vad materialet heter, glömmer det jämt! JÄMT! sammet, siden.... ehm.. s, s nånting.
Jag har det på tungan! S.. ssssss. SPETS!!!!!!! Spets heter det ja!
Jag ska gå till mormor och hämta min fina spetsblus/kavaj/skortja :D
Ah vad skönt det känns. Glömmer verkligen hela tiden vad det heter.
Min mormor har tvättat den och stärkt den så tänkte ha den ikväll.
Blir såklart älskade Hugo. Skulle ha förfest här hemma
eftersom min mamma är i Stockholm (hon också) men vi ska tydligen till
Lycke istället :)

Nej nu måste jag kissa, sen träna och göra iordning mig lite smått.
Typ bada och locka håret. Älskar att ta tid på mig att göra mig i ordning,
jag är så jävla tjejig! :D


Kommentarer:


Joanna

2010-02-05 @ 15:26:51

Men vilka kommer hem till dig då?

Vi ska också till Hugos sen :) så man kanske kan glida förbi, typ jag och viktor och möjligtvis min rumskamrat henrik o hans polare tobbe.. han fyller år eller vad det är.


Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: