TIME FLIES

2010-12-12 | 22:23:59 | 0 Kommentarer

Trots att jag duschade hos Niklas tidigare idag var jag tvungen att ta ett bad förut.
Fan vad jag kommer att sakna att ha badkar!! Hur ska jag klara mig? Jag som badar
i 99 % av fallen och bara duschar om jag har superbråttom. Till och med ibland när
jag har suoerbråttom badar jag ändå! Snabb-bad. Man fryser ju så mycket när
man har duschat, men inte när man har badat! Inte lika mycket iallafall.
Kommer lätt komma hem till mamma ibland och bada. Eller typ köpa
en stor balja och bada i. Är en stor dusch iallafall har jag för mig.
Kom på att jag inte har skrivit någon direkt info om min lägenhet! Så gör det nu,
för skojs skull:

- 1 rum och kök (väldigt skönt med separat kök) Medelstort, målat i en ful mörkgrön
färg så det ska fixas. I'm thinking red or white.

- Andra våningen i ett trevåningshus (tredje våningen är typ vind)

- 38 kvadratmeter

- 2928 i hyra

- Vardagsummet/sovrummet/allrummet är tapetserat i en aprikosliknande färg.
Duger så länge, men sen vill jag nog ha vitt. 
 


Skrev på kontrakt i torsdag och inflyttning blir 1 februari! Kanske någon vecka
innan, då killen som bor där nu ska flytta till Stockholm 25 januari.

Can't wait! Tror tiden kommer gå jättefort, snart får jag inreda mitt
alldeles egna 50-tals hem! Köket har jag stora planer för. Tänk rött,
vitt, turkost, prickigt, svartvitt kakel, fina burkar och virkade grytlappar.









Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: