SECOND HAND-FYNDAT

2010-12-29 | 17:38:11 | 1 Kommentarer

Hej!

Igår sov jag över hos Joanna då vi blev helt totalt fast i att pussla! Vi började klockan
7 och tänkte bara lägga några bitar av deras nya pussel och sen se filmen vi hyrde,
men inte förrän halv 3 på natten såg vi den! Satt alltså och pusslade i 7 ½ timme. Sick!
Men det var kul. Och jobbigt. Och pilligt. Filmen vi såg var The Box, skum film!

Idag har jag, mamma och mormor varit på Bra & Begagnat och Hela människan.
Hittade massa fynd på Bra & Begagnat!! Halva priset på allt. Jag som älskar vintage
och second hand dog. Hittade bland annat en svart bokhylla och en svart bänk
och sen en massa småprylar och hushållssaker. Allt gick på 218 spänn!! Sjukt.
Ska visa er när jag har tagit kort på allt.

Nu ska jag lägga mig i ett bad. Sen ska jag ta en öl med Sara!


Kommentarer:


2010-12-30 @ 11:37:41

Oh, second hand är verkligen grymt bra!

Shit vad billigt =)

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: