REASHOPPING

2010-12-26 | 17:33:06 | 2 Kommentarer

Blev en runda på stan med min bror en timme innan stan stängde. Var nog bara jag
som kom ihåg var fikadate idag för Joanna låg och sov vid halv 3 när jag ringde ;) Men
det får vi ta en annan dag!

Köpte lite smågrejer på rean:

  • Två duschcremer från Dove
  • Fenjal Body Lotion
  • Hårnålar
  • Hårspännen
  • Skrubbhandskar
  • Plåtburk med bullformar på



Är ute efter ett nytt rött läppstift. Ett måste i min sminkväska och handväska!
Har egentligen en massa läppstift, men kan man ha för många? Nej.
Mina är nästan slut allihop, så vill ha ett nytt nu känner jag.

Nu ska jag äta lite julskinka, sill och potatis! Sen åker jag hem till Emily
och fixar iordning mig för ännu en utekväll! Ikväll blir det Hugo där Maskinen spelar.
Mina kära vänner som alla är hemma över jul från olika delar av Sverige där de pluggar
ska också ut ikväll så det ska bli jättekul att träffa dem!


Kommentarer:


Sickbitch

2010-12-27 @ 17:16:31

Guud vad vacker du är!
Cherry

2010-12-27 @ 20:08:23

Tack så mycket! Får säga detsamma!! :)

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: