PEPPARKAKOR OCH KNÄCK

2010-12-21 | 17:19:18 | 0 Kommentarer

Snart ska jag iväg till Joanna för att baka pepparkakor och knäck med henne och hennes lillebror
Rasmus! Tar med ingridienserna till knäck, mycket roligare att göra tillsammans med andra än
att koka själv tycker jag! Måste duscha (bada menar jag..) innan men väntar på att badrummet
ska bli ledigt, sego-brorsa har jag! Skönt att få ett eget badrum sen när jag flyttar! Dock utan
badkar, vet fortfarande inte hur jag ska klara mig utan!

Har varit så seg idag att jag bara hunnit med att rensa EN låda.. Men har en halvfull påse
med smycken och smink som ska ges bort/slängas. Joanna ska komma hem till mig
och se om det är något hon vill ha. Jättepraktiskt! Jag själv älskar att få rota i saker folk inte vill ha,
man kan hitta värsta fynden!


Haha bästa Joanna alltså!



Cherry ♥

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: