ONSDAG

2010-12-01 | 21:05:15 | 0 Kommentarer

Ännu en dag på högstadiet. Rätt tufft att handskas med 13-åringar men ändå jättekul :)
Gjorde en bilduppgift med tjejerna i klassen där de skulle rita av varandra bland annat
och sen ville de även rita av mig! Så fick fyra jättefina teckningar på mig själv
med fina ord på baksidan. "Jättesöt", "fint leende", "fin klädstil", "vi älskar dig <3", haha åh det värmer i hjärtat.

Denna kyla tar kol på mig. JAG AVLIDER. Nu ångrar jag att jag klagade på värmen
i bussen då svetten bara rann i somras! Skulle lätt byta! Älskar snön, men när termometern visade
18,8 minusgrader ville jag bara gråta. Speciellt när det tog mig en timme att komma från Navestad
in till stan (som egentligen ska ta typ 20 minuter). Var helt stelfrusen när jag kom till pappa!
Jag och Julia var barnvakt idag. Skulle hämta Nellie och Mollie på dagis men kom inte ut!!
Det gick inte att låsa upp, dörren hade frusit fast eller något. Panik! Så vi fick gå ut genom altandörren
och lämna den olåst, pulsa genom superhög snö på baksidan och Julia gjorde även en snygg
vurpa på vägen, haha. Sprang till dagis och kom andfådda fram och hämtade småbrudarna.

Nu ligger jag och Niklas i sängen och jag är fortfarande iskall om fötterna, trots en timme under täcket.
Jag vill bada! Men Niklas säger att vi ska duscha så då får det bli så. Han är störst så jag får ge mig.

"Greeeeeeeeeeeys'!" skrek jag precis så nu måste jag sätta på tv:n!


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: