LUCIA

2010-12-13 | 09:19:48 | 2 Kommentarer

God morgon!

Har precis sminkat mig och ska strax klä på mig och fixa håret.
Ska tillbaka till min vfu (praktik) och göra en sista uppgift.
Tar inte alls lång tid, så är hemma till lunch.
Då ska jag plugga, plugga plugga. Skriva uppsats. Ska försöka
hinna långt idag så jag kan andas lite de andra dagarna,
har rätt mycket schemalagt och då finns det inte mycket tid till plugg.

Idag är det lucia, mysigt tycker jag. Trots att jag inte ska titta
på något luciatåg. Men det ska jag göra imorgon! På mina systrars
dagis. Klockan 7 på morgonen, haha.. Men det är värt det!
Ska ändå vara på skolan klockan 9.
Hoppas iallafall på lite luciafika idag!

i 9:an blev jag framröstad till skolans lucia. Var jätteroligt!
Året innan var var jag lucia i kyrkan, men stor kör och barnkör.
Då trodde jag att jag skulle svimma på grund av att kronan
satt så hårt! Det var inte så skönt kan jag säga.



Vicky som har tagit den här bilden, tror det är när vi är påväg
ut från skolans aula. Eller påväg in.

Nu ska jag försöka klämma i mig lite frukost!


Kommentarer:


Joanna

2010-12-13 @ 14:00:04

Jag blev aldrig Lucia :(

Bara i sexårs när alla fick vara lucior om dom ville haha ^^
Cherry

2010-12-13 @ 23:37:55

Haha naw! :( Ja så hade vi på dagis också, så himla gulligt :'D

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: