GAME-NIGHT

2010-12-17 | 18:42:18 | 3 Kommentarer

Åt precis kycklingspett, bakad potatis och sallad. Det satt fint i kistan. Hade inte ätit
på hela dagen så var jätehungrig! Nu är jag istället jättemätt. Har ont i huvudet
så sitter och klunkar vatten. Har inga huvudvärkstabletter hemma, sucks!
Om en stund ska jag knalla bort till Joanna, vi ska ha game-night! Spela datorspel,
för typ första gången i mitt liv. Joanna ska lära mig. WOW bland annat! Får se hur det går..
Haha. Blir nog chirre och dirre eller något annat gott! Obligatoriskt på en game-night
tycker jag.
Så det blir ingen ensam fredagskväll för mig trots allt!

Kommentarer:


Joanna

2010-12-17 @ 19:05:13

Och coca cola!

Annars blir man trötter!

:D
sofia

2010-12-17 @ 21:14:57

sv: Hmm.. ja folk har en tendens att bry sig liite för mycket om mitt liv.. jag är väl en syndabock!

åh vad fin du var då :(
Cherry

2010-12-18 @ 04:01:12

Joanna: Ja cola är ju en självklarhet i alla lägen :D



Sofia: Kör på bara och skratta åt dem :) ÅH, tack så mycket! :)

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: