FLYTTPACKNING

2010-12-18 | 14:04:33 | 3 Kommentarer

Vaknande nu. Oj oj oj. Tycker det är jobbigt att sova såhär länge, dagen går så snabbt då!
11-12 är perfekt för en riktigt sovmorgon. Idag ska jag och Niklas gå igenom alla saker
vi har köpte på IKEA och olika inredningsaffärer i somras! Eftersom jag flyttar hemifrån snart (gah!)
så ska vi dela upp grejerna. Åh vad spännande det ska bli att se vad vi har köpt! Ska
försöka fota lite så jag kan visa alla fina saker. Ska bli så kul att packa! Haha låter som att vi ska skiljas och ska dela upp våra ägodelar! Men så illa är det inte, vi planerade först att flytta ihop och köpte då grejer tillammans
men kom sen överens om att vi vill prova och bo själva först och Niklas vill inte flytta för än han har fått fast tjänst på sitt jobb :) Men om jag känner oss rätt kommer det ändå kännas som att vi bor ihop
då jag gissar på att min karl kommer vara rätt ofta hos mig ;)

Ikväll kanske det blir Hugo? Who knows. Det kliar lite i WOW-fingrarna också..




Kommentarer:


Joanna

2010-12-18 @ 14:11:51

Najs najs! Jag är medlem nu :)
Joanna

2010-12-18 @ 14:27:04

Det kliar alltid Wow i fingrarna ;)

Vet inte om jag gillade Blogkeen. Man kan ju inte ha mappar!
Joanna

2010-12-18 @ 14:32:42

sv: Haha jo lite!

Jag avvaktar lite och har kvar båda och spanar in!

För designen på Blogkeen var ju söt :)

Och du ligger redan plats 19 :D

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: