EASY MONEY

2010-12-11 | 00:17:52 | 0 Kommentarer

Hemkommen nu efter att ha hjälpt pappa. Åkte vid 5 och hämtade upp en kvinna
som åkte bår och hennes man som skulle till bekanta i Gusum. Kom tillbaka till stan
strax innan 7 och följde då med hem till pappa och hade fredagsmys. Lilla Nellie
hann jag träffa också innan hon somnade i soffan. Vid 10 åkte vi tillbaka till Gusum och
hämtade upp dem och nu ligger jag i sängen med ett glas cola. Tjänat 300 spänn
på att lyfta ur en bår ur taxin in till husen 4 gånger, inte illa pinkat. 100 kronor
fick jag i dricks av paret vi skjutsade, gulligt!

Nu ska jag dra på någon fin låt och chilla lite. Får se om Niklas kommer hit
senare efter julfesten med jobbet. Annars blir det bara jag och Ludde!


Jag och Ludde som har hängt med i 10 år. Sara och Niklas
säger att han är skabbig men det är han inte alls!


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: