DAN FÖRE DAN

2010-12-22 | 16:39:16 | 2 Kommentarer

God morgon god kväll god natt. Har sovit middag. Dötrött. Jag och Joanna somnade
5 imorse och gick upp tre timmar senare.. DÖD. Men Rasmus julavslutning var så söt
att det var värt det! Efteråt gick vi hem och spelade tv-spel och åt asgott thaikäk.
Sen gick jag och mötte Julia och drog ner på stan. Vi mötte upp delar av familjen
och fick med oss lilla Nellie och letade julklappar åt mamma och pappa som
hon så gärna ville köpa åt. Tänkte skriva här vad vi köpte men så kom jag på
att min daddy-yo läser min blogg så det kan jag icke göra!
Efteråt gick jag hem och sov. Skönt. And here we are now.

Ska snart tillbaka till Joanna och göra tacos! Måste gååå. Kaaaallt.
Hoppas Niklas kan hämta mig ikväll. Hoppas hoppas hoppas.

SNART ÄR DET JULAFTON HALLÅ!! Bara jag som är barnsligt förtjust i det?
Alltså sådär kan-inte-sova-natten-innan-barnsligt?



Cherry


Kommentarer:


sofia

2010-12-22 @ 17:13:35

Hur kan man inte vara barnsligt förtjust i jul? :)



Fin blogg du har också :)
Cherry

2010-12-23 @ 04:17:48

Eller hur! Hur underbart som helst ju :)

Tack så mycket, och detsamma får jag säga! :)

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: