DAGEN EFTER

2010-12-10 | 14:48:27 | 1 Kommentarer

Hård kväll igår. Var på Hugo med Emily och Maria, en jättesnäll tjej från min arbetsgrupp!
Först var vi hos Emily och gjorde iordning oss ihop och sen (pinsamt att jag behövde tänka
efter om vi tog taxi eller gick) tog vi en taxi till Hugo. Daniel Adams Ray spelade, är inget fan
men det var kul. Niklas hämtade mig och Maria och skjutsade hem henne och sen åkte
vi hem till Niklas. Köpte McDonalds! Sen sova.

Vi var och fotade lite förut. Kallt! Men roligt.
Ikväll ska jag jobba, min pappa är taxichaufför och kör även sjukvårdstaxi
så jag ska hjälpa till att bära bår. För dom pengarna ska jag köpa fredagsmys!
Blir en kväll ensam, nu igen?! Förra fredagen var likadan, haha. Knasigt.
Men det ska bli rätt skönt. Tror jag!

Nu ska jag fråga om mamma kan köpa pizza. Då är hon fan bäst.








Kommentarer:


Karl-Johan Fredriksson

2010-12-10 @ 16:03:49

Jag hade gärna kommit och myst om jag inte varit upptagen :) <3

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: