CALA MESQUIDA, MALLORCA DEL 1

2010-12-03 | 11:45:59 | 2 Kommentarer

Mitt i detta vinterland kan jag inte låta bli att drömma mig tillbaka några månader
då jag och min familj tillsammans med pappas syskon och familjer var på Mallorca.


Tidig morgon och utsikt från min och mina syskons balkong. Pappa och Jessica
och småttingarna bodde på andra sidan lite längre bort.


Detta var första gången vi såg allt i dagsljus, då vi hade kommit fram
mitt i natten. "WOW!"


Efter bufféfrukosten (croissant, pannkakor, färsk frukt..) gick vi ner på
stranden. Otroligt vackert!




Lillasyster Mollie var happy face! T-shirten med Bufo (hotellets maskot och
underhållare) på fick hon av farbror Matz och hans fru Lisbeth.


Lillasyster Nellie sprang runt barfota i sanden.


Trots den fina stranden var det vid poolen jag var mest. Detta på grund av mina
svåra hajfobi som har lett till att jag även är rädd för andra vattendjur
och hav. Kunde dock bada i havet! Dock inte helt avslappnat. Började gråta
när jag skulle gå  i första gången, men det blev bättre och bättre.


Sköna stolar!


Paradise


Jag och min syster Julia växlade mellan att ligga vid poolen och stranden.
Det är ju så himla vackert! Men eftersom det var 30+ varje dag var
man tvungen att bada så jag trotsade min rädsla och badade! Lite iallafall.


Steka!




Kommentarer:


Anonym

2010-12-03 @ 12:57:54

Du bara teasar :(

Vill till värmen!
Cherry

2010-12-03 @ 20:16:07

Haha förlåt, men jag teasar ju mig själv med!

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: