CALA MESQUIDA, MALLORCA DEL 3

2010-12-03 | 20:47:00 | 0 Kommentarer


Denna dag matchade vi varandra i vita klänningar utan att ha bestämt det!
Plockade fina blommor och satte i håret också.


Martin blev uppkallad på scen eftersom att han var födelsedagsbarn!


"Martin 12 år" står det. Hm.. Vi kusiner hade väldigt roligt och det där
och skämtade om att det var menat för en annan Martin som fyllde 12,
som var påväg upp på scen men precis när han ska gå upp kommer
stora Martin och snor åt sig diplomet. HAHA.


En eftermiddag på balkongen. Saknar balkongen! Alla tidiga morgnar
och sena kvällar jag spenderade där med min älskade syster.


Redo att möta upp släkten och äta middag ännu en kväll!


Min farbror och hans kollega (glömde ju skriva att min farbrors kollega
och hans familj och släkt var med också!) hade hyrt en katamaran (stor båt)
för bara oss (!) som vi spenderade en heldag på. Helt underbart, men lite
läskigt att vara ute på djupt hav. Min far längts ner till vänster!


Båten stannade till på olika platser där alla badade.


Jag däremot, kom inte längre ut än såhär. Alldeles för läskigt för mig.
Min 5-åriga lillasyster däremot (tillsammans med vår kusin Tobias) kom desto
längre.


Ia till vänster och Nellie till höger. Nellie fann en vän i farbrors kollegas dotter.


Man var ju inte blek direkt!


Italiensk mat! Så himla gott!!


Sötnosar!

Har massa massa bilder mer, vill visa alla! Härliga minnen.


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: