ANNANDAGEN

2010-12-26 | 14:09:43 | 0 Kommentarer

O'hoy sailors!

Igår blev det en lyckad utekväll. Vi var ett stort gäng på O'learys som drack
öl och hade det trevligt. Jag och Joanna tog även varsin Strawberry Daiquiri,
mums. Vi spelade på spelmaskinerna också, som vanligt haha.. Vann 220 spänn,
inte så illa. Bästa Emily hade kommit hem från Lanzarote och var DJ under kvällen
och när hon blev akut kissnödig fick jag ställa upp och vara hennes vikarie under en låt.
Och jag klarade mig! Trots att jag bara stod där några minuter hann jag inse att
det det inte bara är att stå där bakom och trycka på några knappar som gör en till DJ,
de är som artister. De måste också fånga publiken och ge gensvar till dem. För när jag
satte på Paradise City kollade folk på mig och applåderade och sjöng med och då
kände jag mig nästan lite blyg! Så Emily och Frida, creds till er brudar.


När O'learys stängde vid 1 drog vi vidare till Cromwell. Spelade lite där med.
Blev bjudna på cider av en gubbe i 60-årsåldern och shots av bartendern. Världens godaste
shot! Anywho, vi gick sen hem till Joanna allihopa och skulle sova där, men Niklas
kom och hämtade mig så jag fick sova med honom. Mycket snällt.





Idag blir det nog en fika på stan med Joanna och Ida. Vi bestämde det inatt iallafall. Haha!

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: